הכל על פניות

הרחבת טווח תנועה לצדדים

שלב ראשון בפניות זה לבחון את יכולת הטיית האופניים וטווח התנועה שלכם לצדדים.

תרגול יכולת פניות

תרגול שלבי ביצוע פניה. כמה שתבצעו יותר חזרות, צלמו את עצמכם ותבחנו אאת הביצוע, ככה תשתפרו מהר יותר.

שני טיפים לביצוע פניה נכונה יותר

טיפ ראשון - פניה לפניה, יקל עליכם לבצע את הפניות שלכם. טיפ שני - שימוש נכון יותר בברך החיצונית לפניה.

שני תרגילים לחיזוק הפניות שלכם

קחו לכם את הזמן לאימון ממוקד פניות. הינה 2 תרגילים שניתן בקלות לבצע ליד הבית, דבר שישנה לכם את המיקום על האופניים וישפר לכם את היכולת ב100%.

דיפיניג - שימוש בפימפום בפניות

פמפום זו טכניקה שניתן לפתח בפמפטרק ואז באימון בשטח. תעברו על הסרטון שלי על הקשר בין פמפטרק ושטח. משם, תתקדמו לשימוש באותו פמפום גם בפניות לקבל עוד אחיזה ושליטה.

עבודת חזה בפניות

הרבה רוכבים מרימים חזה או רוכבים גבוה מידי, כדאי מאד לשים לב לחזה ומיקומו, וכדי לבצע פניות טוב יותר, כדאי שתהיו קרביים יותר.

ברך לפניה

כחלק משיפור יכולות לביצוע פניה, הברך הפנימית לא אחת מגבילה את התנועה של הרוכב בפניה, בוא נראה איך אפשר להשתמש בברך בצורה נכונה יותר.

רגל מובילה

רגל מובילה משפיעה עלינו בפניות מאד. המלצה שלי, בצעו רכיבות שלמות כשהרגל המובילה הוחלפה עם הרגל שפחות נוח לכם. פלוס טיפ קטן לרמות את המערכת בסרטון הבא.

עבודת רגליים לאחר מכשול

עבודת רגליים היא המפתח לביצוע טוב יותר פניה לאחר מכשול

תרגול רצף פניות מהיר בחניון

תרגול יכול להתבצע בכל מקום. הינה דוגמא לאימון פניות בחניון מתחת לבניין כשבחוץ יורד מבול.

Please reload

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • strava-logo1
  • White YouTube Icon
  • White Vimeo Icon

© 2013 by Avner Firon MTB Guide

שלח הודעה: