הכל על קפיצות

הרחבת טווח התנועה

ראשית עלינו לבחון את טווח התנועה שלנו ושיפורו בעזרת תרגיל נפילה לאחור, פדאל קיק ווילי, משם נוכל לבצע יותר טוב מנואל ובאני הופ שדרושים לקפיצות.

אימון מנואל

בשלב ראשון תתאמנו על מנואל, דבר שניתן להתאמן עליו בקלות ליד הבית. שימו לב לתת דגש לידיים נעולות, ללא משיכה עם המרפקים כלל אלא שימוש נכון בהשענות לאחור. 

באני הופ

לאחר שיש לנו מנואל, תתקדמו לבאני הופ. ממנואל -> לעמידה -> להרמת גלגל אחורי. לרוכבים מתקדמים יש שימוש בידיים להובלת האופניים לנחיתה למשל לסלופ בקפיצות.

הבדלי פדאלים ושימוש בבאני בשטח

סרטון קצר על אחד ההבדלים בין פלאטים וקליטים והשימוש בבאני הופ בשטח.

קפיצת קיקר

בוא נראה איך קופצים קיקר נכון יותר ולמה לשים דגש ולמה לא כל קיקר כדאי לקפוץ.

מה עושים עם קיקר קצר

קיקר קצר למרות שנראה פחות מאיים, לרוב ידרוש יותר טכניקה כדי לבצעו נכון, הינה הסבר קצר.

יצירת אנרגיה לדרופים

המנואל עוזר לנו לחלץ את הגלגל האחורי מהדרופ, כלומר אנחנו מייצרים אנרגיה ללא פידול כדי שהגלגל האחורי לא ידבק לסלע ויפיל לנו את הגלגל הקדמי. הינה כמה דוגמאות - מכירים את הדרופ בסוף הדארקנס או אריסטו?

שיחרור הדרימרים

דרופ הדרימר מכירים?

דרופ המחטים

מכירים את דרופ המחטים?

Please reload

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • strava-logo1
  • White YouTube Icon
  • White Vimeo Icon

© 2013 by Avner Firon MTB Guide

שלח הודעה: